Infotainment

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya!

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya!
Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya! 1

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya!

Nak membesarkan anak di zaman moden ni memang bukan mudah, sangat-sangat mencabar terutamanya ketika mereka makin membesar ni. Orang kata, nak melentur buluh, biarlah dari rebungnya.

Otak kanak-kanak ni macam span, senang menyerap setiap apa yang mereka perhati dan pelajari. Sebab tulah sejak dari kecil ibu bapa kena didik mereka dengan perkara-perkara yang baik supaya mereka membesar menjadi seorang yang berguna.

Haa..memandangkan bulan puasa pun dah dekat, elok sangat lah sambil-sambil melatih mereka berpuasa tu, selitkan sekali nilai-nilai murni kepada mereka. Dengar cerita, Dugro® tampil menyokong perjalanan ibu bapa untuk mengukuhkan perkembangan anak-anak dengan memperkenalkan kempen “Kukuhkan Nilai Ramadan, Kuatkan Perkembangan 360”.

Jom kami kongsikan!

Untuk pengetahuan korang, kempen “Kukuhkan Nilai Ramadan, Kuatkan Perkembangan 360″ni bertujuan untuk mengingatkan ibu bapa untuk terus melibatkan diri dengan anak-anak mereka bagi mengukuhkan perkembangan 360 si manja melalui nilai-nilai murni.

Antaranya termasuklah, membantu ibu menyiapkan juadah sahur dan berbuka, membaca doa dan mengaji Al-Quran, bersedekah, berterawih, membantu jiran, menolong ibu membakar kuih raya, menghias rumah dan macam-macam lagi.

Yelah, sebagai ibu bapa, kita mesti bangga bila melihat si manja faham dan mengamalkan nilai-nilai murni dalam diri mereka terutamanya di bulan Ramadan. Sebab itulah penting untuk memberikan mereka nutrisi yang secukupnya untuk tumbesaran mereka!

Dapatkan Bekas Biskut Raya Dugro® Buddies! Mesti si manja gembira!

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya! 3

Yang lagi menarik, korang juga berpeluang untuk mendapatkan Bekas Biskut Raya Dugro® Buddies secara PERCUMA dengan setiap pembelian 2 pek Dugro®. Memang comel sangat bekas biskut raya ni! Mesti anak-anak anda suka.

Jangan lupa untuk kumpulkan kesemua 3 koleksi biskut raya hari ini juga. Anda boleh dapatkan Pek Dugro® berserta bekas biskut raya di pasaraya dan kedai berhampiran seperti Lotus’s, Aeon, Aeon Big, TF Value Mart, dan banyak lagi.

Nak beli secara online di Shopee dan Lazada pun boleh!

Eh, ada lagi! Nak menang hadiah wang tunai lumayan? Jom sertai Peraduan Detik Gembira Biskut Raya Dugro®!

Haa..sempena raya yang bakal tiba nanti, pihak Dugro® nak berikan anda duit raya bernilai RM2,000 setiap seorang tau dengan Peraduan Detik Gembira Biskut Raya Dugro®!

Peraduan ni adalah hasil kerjasama daripada pihak Dugro® bersama Bakingroom by Ainie Syeema. Memang best tau resepi-resepi biskut raya susu Dugro®. Nak buat pun mudah sangat. Kalau korang nak cuba, boleh klik di sini. Sekali rasa, tentu suka!

Jadi, ibu-ibu, jomlah ajak si manja buat biskut raya bersama. Siapa tahu, rezeki korang dan anak untuk menang!

Korang boleh sertai peraduan ini dengan ikuti langkah-langkah di bawah:

  1. Ajak si manja membuat biskut raya dengan menggunakan resipi daripada Bakingroom by Ainie Syeema.
  2. Rakam/ambil gambar detik-detik bersama si manja.
  3. Muat naik video/gambar di laman sosial anda beserta #PeraduanBiskutRayaDugro di ruangan kapsyen.

Peraduan ini berlangsung dari 1 April hingga 30 April 2022.

Pasti seronok dapat melihat perkembangan 360º Si Manja semasa membuat persiapan untuk Hari Raya. Tunggu apa lagi. Jom sertainya sekarang!

Untuk terma dan syarat sah peraduan, korang boleh klik di sini.

Dugro® NextGen NUTRI kini dengan Zat Besi Aktif!

Ramadan ini, bekalkan si manja susu Dugro® NextGen NUTRI yang mengandungi Zat Besi Aktif* serta nutrien-nutrien tertinggi** dengan pelbagai perisa yang memenuhi citarasa supaya si manja mendapat lebih nutrisi untuk tumbesaran mereka di setiap peringkat umur; iaitu 1-3 tahun, 3-6 tahun dan 6 tahun ke atas.

Manakala dengan kombinasi unik* Zat Besi Tertinggi** dan Vitamin C serta 21 vitamin & mineral, segelas susu Dugro® NextGen NUTRI hanya RM1.10. Kukuhkan imuniti untuk menguatkan lagi perkembangan 360 si manja sepanjang bulan yang mulia ini.

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya! 4

Susu Dugro® NextGen NUTRI ni juga didatangkan dalam perisa Asli, Madu, dan Coklat dengan rasa yang pastinya lazat! Jadi, korang boleh pilih mengikut kegemaran si manja.

*Dengan kombinasi optimum Vitamin C: Zat Besi dalam nisbah 3 & 4, dalam lingkungan yang disarankan oleh WHO untuk meningkatkan penyerapan.

**Dugro Asli dan Madu Langkah 3, 4 & 5 dan Coklat Langkah 4 &5 adalah tertinggi dalam DHA (41.8 mg- 51.2mg/100g), Kalsium dan Zat Besi berbanding jenama lain (setiap 100g), berdasarkan label produk pada Feb 2021 (Harga jualan yang disyorkan kurang daripada RM30 untuk pek 900g/850g)

Didik Si Manja Dengan Nilai Murni Bersama Dugro, Siap Dapat FREE Bekas Kuih Raya! 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list