Infotainment

Peminat Terhibur Cara Layanan Jururawat, Aedy Ashraf Fobia Jarum Rupanya!

Peminat Terhibur Cara Layanan Jururawat, Aedy Ashraf Fobia Jarum Rupanya! 2

Pelakon Aedy Ashraf tampil mencuri perhatian peminat apabila dia ada memuat naik sebuah video di laman Instagramnya yang memaparkan gelagatnya mendapatkan vaksin COVID-19, baru-baru ini.

Ujar Aedy, dia sebenarnya fobia kepada jarum suntikan namun tidak sekali-kali menjadi seorang antivaksin.

Turut menarik perhatian, jururawat yang mengendalikan vaksin tersebut turut dipuji kerana pandai menenangkan Aedy yang kelihatan gementar ketika proses suntikan vaksin itu berlangsung.

“Sebab takut jarum je. Tapi yang penting aku dah tunaikan tanggungjawab aku. Kepada yang takut jarum juga tu aku faham perasaan korang, but don’t worry,  jarum dia pakai tu halus je geng, tak rasa pun..”

Manakala jururawat yang bertugas ada bertanyakan Aedy agar pelakon Budak Tebing itu lebih tenang dan tidak gemuruh ketika suntikan dilakukan.

“Selain daripada berlakon, menyanyi pandai tak. Tau tak hari ni sebenarnya hari lapar, hari ni awak makan apa?” seloroh jururawat tersebut.

Meninjau ruangan komen, ramai peminat dan pengikut media sosial Aedy memuji cara jururawat yang berjaya mengalihkan perhatian Aedy.

Sekadar info, fobia dan mempunyai perasaan takut kepada jarum diistilahkan sebagai trypanophobia di mana seseorang itu cemas dan takut melampau apabila dikehendaki membuat sesuatu yang melibatkan penggunaan jarum.





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Peminat Terhibur Cara Layanan Jururawat, Aedy Ashraf Fobia Jarum Rupanya! 2
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo