Infotainment

RichWorks Tampil Dengan Platform Bina Bisnes Berjaya Bagi Melahirkan Usahawan Luar Biasa!

RichWorks Tampil Dengan Platform Bina Bisnes Berjaya Bagi Melahirkan Usahawan Luar Biasa! 2

Insiprasi

Mesti ada antara korang sebagai usahawan rasa penat bila buat bisnes tapi tak menjadi. Kadang-kadang tak tahu apa masalah asyik berada pada tahap yang sama je. Tambah lagi dengan situasi pandemik Covid-19 sekarang ni.

Ha.. takpe tak payah risau! Kalau korang nak tau, RichWorks kini tampil dengan platform Bina Bisnes Berjaya bagi melahirkan usahawan berjaya dalam perniagaan tau. Wah! Macam menarik je kan?

Program Bina Bisnes Berjaya diadakan bagi kemudahan usahawan macam korang untuk mendalami ilmu usahawan, latihan dan bimbingan mengikut tahap masing-masing.

Banyak benda yang korang perlu tahu untuk membina empayar bisnes tau. Jadi, Bina Bisnes Berjaya ialah platform yang tepat untuk korang pelajari memulakan perniagaan dan mendapatkan ilmu yang berasas bagi meraih punca pendapatan.

“Pada awalnya, perniagaan saya tidaklah semudah yang disangka kerana saya meninggalkan zon selesa dan mengambil keputusan untuk berhenti kerja sebagai seorang jurutera awam. Dari situ, saya bertindak menghadiri program Richworks demi memperkasa perniagaan bantal.”

Das Abdul Global kini menjadi sebuah perniagaan berjaya dan makin berkembang. Mereka juga telah berjaya menjual lebih dari 900,000 biji bantal di Singapura, Brunei, Indonesia dan seluruh Malaysia!

Ini semua hasil sokongan keluarga, Datuk Wira Dr Azizan Osman dan team Richworks atas tunjuk ajar dan didikan. Tanpa RichWorks, Das Abdul Global tidak akan wujud pada hari ini.

Selain itu, Nur Aini iaitu founder produk Nurraysa juga sedar beliau perlu mempunyai ilmu pemasaran yang betul. Oleh kerana beliau pernah hadir ke program RichWorks dan berguru dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman, dari situlah berlaku lonjakan dalam bisnesnya.

Dengan ilmu pemasaran yang diraih, Nur Aini dapat praktikkan secara konsisten dan jualan produk Nurraysa telah melonjak mencecah lebih RM2.5 juta sebulan. Wow! Hebat kan?

Dari kisah yang dikongsikan tadi, korang tak nak ke jadi usahawan yang berjaya macam mereka? Apa kata korang sahut cabaran Bina Bisnes Berjaya sekarang selagi peluang untuk korang masih ada.

Tak kisahlah korang dah lama berbisnes atau pun baru nak mula, yang penting ilmu tu kena ada dan korang perlu pratikkannya. Cara ini terbukti berjaya dan diamalkan oleh ramai orang yang berjaya.

Kalau korang nak tahu, program ini akan berlangsung pada 20 Februari 2021 secara virtual melalui Zoom webinar.

Kalau korang berminat nak sertai dan nak tahu lebih lanjut, boleh layari laman web Bina Bisnes Berjaya sekarang!


RichWorks Tampil Dengan Platform Bina Bisnes Berjaya Bagi Melahirkan Usahawan Luar Biasa! 9



RichWorks Tampil Dengan Platform Bina Bisnes Berjaya Bagi Melahirkan Usahawan Luar Biasa! 2
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo