Artikel Terkini

Teknik Masak Daging Sampai Empuk Tanpa Guna Pressure Cooker

Teknik Masak Daging Sampai Empuk Tanpa Guna Pressure Cooker
Teknik Masak Daging Sampai Empuk Tanpa Guna Pressure Cooker 1

Macam-macam cara dan teknik nak masak daging sampai empuk. Sampai kadang kala berjam-jam ambil masa untuk masak daging. Kalau peminat daging goreng bercinta la nak makan kalau tak beli daging batang pinang.

Tak kan lah asyik nak beli daging batang pinang je kan. Jom IMPIANA kongsikan tip mudah nak masak lauk daging kegemaran anda agar daging cepat empuk dan masak dengan sempurna.

Tambahan pula sekarang ni kan musim perayaan, ramai yang nak hendak menghidangkan juadah rendang. Nak masak rendang bukannya mudah, kalau tak ambil masa dua, tiga jam bukan namanya masak rendang la.

Ada pula yang kata nanti pakai ‘pressure cooker’ kan senang. Ye! benar tapi tak semua mampu milikinya. Tak apa siapa yang ada untung lah. Tapi yang masih belum memiliki periuk ini, IMPIANA kongsikan cara mudah yang ‘confirm’ daging lembut.

Tip masak daging lembut tanpa ‘pressure cooker’. sewaktu memasak daging letak sudu besi di dalam kuali tersebut. Tak perlu lah sudu besar, sudu kecil pun dah memadai. Seolah-olah anda masak sudu sekali. Kalau tak percaya boleh cuba cara ni. Nanti kongsikan pengalaman anda masak daging dengan IMPIANA ye.

Teknik Masak Daging Sampai Empuk Tanpa Guna Pressure Cooker 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list