Infotainment

[VIDEO] ‘Wani Cuma Bergurau’ – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf

[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 1

[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 2

Kini Trending

[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 3

Media sosial sepatutnya menjadi medium untuk berkongsi perkara yang bermanfaat serta perkara yang baik, namun terdapat sesetengah pihak yang menjadikan media sosial sebagai tempat untuk ‘ menarik perhatian’ netizen sehingga menyakitkan hati sesetengah individu

[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 5

Baru-baru ini, tular mengenai seorang wanita yang dikenali sebagai Wanikokrosh telah memuat naik Instastory berbaur penghinaan terhadap rakyat Johor sehingga mengundang kemarahan warganet khususnya mereka yang berasal dari negeri itu.

Video berdurasi 13 saat berkenaan, memperlihatkan Wani sedang berjalan sambil menunjuk perhiasan di bahu jalan lalu mengeluarkan ayat seolah rakyat Johor tidak berpuasa.

Bestnya kat Johor, ada donut kat tepi jalan. Seronoknya boleh makan kalau lapar. Mesti orang Johor tak puasa kan? Macam b*b* je Johor ni, Johor s**l.

Gara-gara mengeluarkan kata-kata demikian, ramai pihak tidak berpuas hati dengan dirinya dan bertindak untuk ‘menyerangnya’ di Instagram.

Walau bagaimanapun, Wani telah menyedari perbuatannya telah membuatkan ramai pihak tersinggung dan dia bertindak memadam video berkenaan serta tampil membuat permohonan maaf.

Wani nak minta maaf sangat-sangat tapi Wani tak ada niat pun nak kutuk negeri Johor sebab kat belakang story tu pun Wani ada cakap ‘eh tak ada lah gurau je’ tapi ada sesetengah pihak yang upload video tersebut dan potong part gurau berkenaan.

Wani mengatakan terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab memotong video berkenaan dan menampakan seolah dirinya menghina negeri Johor. Namun Wani dikatakan telah membuat laporan polis berhubung isu berkenaan serta berjanji tidak akan mengulangi kesilapan yang sama seperti itu

Sumber : wanikokroshh


[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 7



[VIDEO] 'Wani Cuma Bergurau' – Gadis Didakwa Kutuk Negeri Johor Tampil Mohon Maaf 2
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo