Artikel Terkini

Tampal Label Pembungkus Asal Lebih Cantik Dan Mudah Anak-Anak Kenal


Label pada bekas barang keperluan dapur, memudahkan kita mengenalpasti kandungan di dalam wadah. Ianya juga banyak membantu buat suami atau anak-anak yang tak berapa kenala bahan-bahan dapr tersebut. Kita pun, kadangkala boleh tak kenal lebih lagi pada tepung. Semua putih sahaja kan.

Selain menggunakan label khas, Amy Akim ada cadangan lebih mudah dan jimat. Tampal semula label bungkusan asal pada balang.

A : Mommy kenapa mommy tampal2 bekas tu..?

1. Senang nak suruh korang cari jenis barang.
2. Senang nak suruh ayah top up beli kalau stok habis.

Pakai sticker cantik-cantik kang korang tak cam packaging dia kan?

Tips ini idea mak sis..
Balang tu hasil dulu-dulu selalu beli Tart Nenas
Setakat kos pita pelekat lutsinar je, yg baik tak salah kan kita follow
Tips kampung je

100073697_2674165642819060_5015796755413860352_n

Ini cuma sebahagian.
Milo, Tamar Cocoa, Nescafe, Teh semua mommy tampal jugak.
Orang laki selalu cakap tak tau.
Tamar Cocoa pun disangka Milo.



Source link